ماشین آلات

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معمولا سیستم های دزدگیری که توسط کارخانجات سازنده روی خودروها نصب شده اند، قابل اعتماد تر از انواع موجود در بازار بوده و کمتر دچار مشکل می شوند، یکی از دلایل این امر، چگونگی نصب آنهاست، زیرا این سیستم ها معمولا در مادول کنترلی بدنه اتومبیل جاسازی شده و عملا تبدیل به بخشی از آن می شوند، دزدگیرهای کارخانه ای، به گونه ای طراحی شده اند، تا در مواقعی که افرادی قصد حرکت دادن خودرو بدون استفاده از سوئیچ را داشته باشند مانع از روشن شدن آن شوند.
بسیاری از دزدگیرهای کارخانه ای چنانچه سارقان قصد ورود به خودرو را بدون استفاده از سوئیچ و یا FOB ( در خودروهای مجهز به سامانه ورود و استارت بدون کلید.) داشته باشند، توسط هشدار صوتی با روشن شدن چراغ های راهنما، اطرافیان را مطلع می سازند، البته سیستم های متفرقه نیز چنین توانایی هایی دارند، به علاوه قابلیت استارت زدن از حرکت حرکت انداختن خودرو از راه دور و رهگیری اتومبیل سرقت شده توسط سامانه مکان یاب جهانی ( GPS )

مشکل اصلی در رابطه با نصب سیستم های دزدگیر موجود در بازار، بعضا افراد نصب کننده آنها هستند! چنانچه شخصی که اقدام به نصب و سیم کشی دزدگیر می کند، به نحو شایسته ای آموزش دیده باشد و کار خود را به خوبی انجام دهد، مالک خورو با مشکلی مواجه نخواهد شد اما اگر نصب کننده در رابطه با سیم کشی یک کار سر هم بندی شده انجام دهد، ممکن است مشکلات زیادی را برای خودرو به وجود بیاورد که از جمله انها می توان بروز اصطلاحا برق دزدی در یکی از سیستم های حساس اتومبیل را نام برد و یا حتی مشکلاتی که به دزدگیر ارتباطی ندارند! مثلا شنیده و دیده شده که در اثر نصب غیر اصولی دزدگیر، چون در حین حرکت جریان برق ماشین برای یک یا 2 ثانیه قطع شده، کامپیوتر کد خاموش بودن دریافت کرده و خودرو از ادامه حرکت بازمانده است!
مشکل دیگر، دزدگیرهای متفرقه بوده که کیفیت، پایداری و دوام قطعات الکترونیکی آنها چندان خوب نیست. امروزه، بسیاری از قطعات الکترونیکی، ساخت کشور چین هستند که متاسفانه در بسیاری از آنها، از تراشه های بازیافت شده و قطعاتی با کیفیت پائین استفاده به عمل آمده است. در نتیجه بعد از گذشت یک یا 2 سال ( حتی خی کمتر)، این قطعات از بین رفته و مشکلات سیستم آغاز می شود، یا در بعضی موارد، به طور کامل ازار می افتد! با عنایت به این موضوع، توصیه می شود اقدام به خرید دزدگیری کنید که دارای برند و گارانتی معتبر باشد.

  • محمود
  • ۰
  • ۰
  وانت پرشیا محصول جدید خودروسازی ایران را ببینید؛


اخبار,اخبار اقتصادی,  وانت پرشیا

 

اخبار,اخبار اقتصادی,  وانت پرشیا

 

اخبار,اخبار اقتصادی,  وانت پرشیا

 

اخبار,اخبار اقتصادی,  وانت پرشیا


برای ثبت آگهی خود روی کلمه آگهی رایگان کلیک کنید

  • محمود
  • ۰
  • ۰

در این آمارگیری اطلاعات مورد نظر برای 60 قلم منتخب از ماشین آلات مورد استفاده قرار گرفته که در هفت گروه گردآوری شده است. براساس این گزارش کمترین و بیشترین درصد تغییرات متوسط کرایه ماشین آلات منتخب مورد استفاده در طرح های عمرانی ملی و استانی در سطح استان تهران در نیمه اول سال به تفکیک هر گروه، نسبت به نیمه قبل (نیمه دوم 93) و نیمه مشابه سال قبل (نیمه اول 93)ارایه شده است.

گروه ماشین آلات حمل و نقل
این گروه شامل 18 قلم از انواع ماشین سواری، وانت، کامیون کمپرسی، تانکر آبپاش و تراکتور است . مقایسه اقلام این گروه با دوره قبل نشان می دهد که کرایه متوسط ساعتی تمامی اقلام آن افزایش داشته است . در این میان، بیشترین افزایش متوسط کرایـه سـاعتی مربـوط بـه «ماشین سواری پراید یا مشابه با راننده» با 20.3 درصد و کمترین افزایش مربوط به «تانکر آب پاش 20000 لیتری با راننده » بـا 5.6 درصد است.

مقایسه نتایج حاصل از آمارگیری نیمه ی اول 1394 با دوره مشابه سال قبل، نشان می دهد که متوسط کرایه ساعتی تمامی اقلام ایـن گـروه افزایش داشته است . در این میان، بیشترین افزایش متوسط کرایه ساعتی مربوط به «ماشین سواری پراید یا مشابه با راننده » با 24.2 درصـد و کمترین افزایش مربوط به « تانکر آب پاش 20000 لیتری با راننده» با 3/8 درصد است.

گروه جرثقیل ها
 این گروه شامل 12 قلم از انواع جرثقیل است . مقایسه ی اقلام این گروه با دوره قبل نشان می دهد که متوسط کرایـه سـاعتی تمـامی اقـلام افزایش داشته است . بیشترین افزایش متوسط کرایه ساعتی مربوط به «جرثقیل خودروی چرخ زنجیری حدود20 تن با راننده » با 16.0درصـد و کمترین افزایش مربوط به «جرثقیل کفی10 تن با کامیون 16 تن با راننده » با 2/1 درصد است.

مقایسه نتایج حاصل از آمارگیری نیمه ی اول 1394 با دوره مشابه سال قبل نشان می دهد که متوسط کرایه ساعتی تمامی اقلام ایـن گـروه افزایش داشته است . در این میان، بیشترین افزایش متوسط مربوط به « جرثقیل خودروی چرخ زنجیری حدود 20 تن با راننده» با 25.2 درصد و کمترین افزایش مربوط به «جرثقیل کامیونی دو کابینه حدود20 تن با راننده» با 7/8 درصد است.

گروه ماشین آلات عملیات خاکی
این گـروه شامـل 15 قلم از انواع بیـل مکانیکی، بولدوزر، لودر و گریدر است . مقایسه اقلام این گروه با دوره قبل نشان می دهد تمامی اقلام این گروه دارای افزایش کرایه ساعتی بوده است . در این میان، بیشترین افزایش متوسط کرایه ساعتی مربـوط بـه « بولـدوزر بـه قـدرت حـدود 150 اسب بخار با راننده » با 14.8درصد و کمترین افزایش مربوط به « گریدر به قدرت حدود 180 اسب بخار با راننده » با 7/5 باشد درصد است. مقایسه نتایج حاصل از آمارگیری نیمهی اول 1394 با دوره مشابه سال قبل نشان می دهد که متوسط کرایه ساعتی تمامی اقلام ایـن گـروه افزایش داشته است . در این میان، بیشترین افزایش مربوط به «گریدر به قدرت حدود 150 اسب بخار بـا راننـده» بـا 17.0 درصـد و کمتـرین افزایش مربوط به « بولدوزر به قدرت حدود 300 اسب بخار با راننده» با 3/7 درصد است.

گروه ماشین آلات تراکم سطح زمین
این گروه شامل 7 نوع غلتک است . مقایسه اقلام این گروه با دوره قبل نشان می دهد که متوسط کرایه ساعتی تمامی اقلام این گروه افزایش داشته است . در این میان، بیشترین افزایش متوسط کرایه ساعتی مربوط به «غلتک ویبره کششی حدود 6 تـن بـا راننـده » بـا 15.5درصـد و کمترین افزایش مربوط به « غلتک ویبرهی خودروی کمرشکن چرخ آهنی لاستیکی حدود 10 تن با راننده» با 7/4 درصد است.

مقایسه نتایج حاصل از آمارگیری نیمه ی اول 1394 با دوره مشابه سال قبل نشان می دهد که تمامی اقلام این گروه دارای افـزایش متوسـط کرایه ساعتی بوده اند . در این میان، بیشترین افزایش متوسط کرایه ساعتی مربوط به «غلتک ویبرهی کششی حدود 6 تن با راننـده » بـا 20.2 درصد و کمترین افزایش مربوط به «غلتک ویبرهی خودروی کمرشکن چرخ آهنی لاستیکی حدود 10 تن با راننده » با 0/7 درصد است.

گروه ماشین آلات تهیه و اجرای بتن
این گروه شامل 3 قلم از انواع مخزن و بتونیر است . مقایسه اقلام این گروه با دوره قبل نشان می دهد که متوسط کرایه ساعتی تمـامی اقـلام آن افزایش داشته است . در این میان، بیشترین افزایش متوسط کرایه ساعتی مربوط به «بتونیر500 لیتری با اپراتور» با 21.1 درصد و کمترین افزایش مربوط به « مخزن متحرک بتن - تراک میکسر 6 - مترمکعبی با راننده» با 0/7 درصد است. مقایسه نتایج حاصل از آمارگیری نیمه ی اول 1394 با دوره مشابه سال قبل، نشان می دهد که تمام اقلام این گروه از افزایش متوسط کرایـه ساعتی برخوردار است . بیشترین افزایش متوسط کرایه ساعتی، همچنان مربوط به «بتونیر500 لیتری با اپراتور» با 27.5 درصد و کمترین افزایش مربوط به «مخزن متحرک بتن - تراک میکسر 6 - مترمکعبی با راننده» با 4/8 درصد است.

گروه ماشین آلات تهیه و اجرای آسفالت
 این گروه نیز شامل 2 قلم است . کرایه ساعتی هر دو قلم این گروه در این دوره نسبت به دوره پیش دارای افزایش بوده اند که کرایـه سـاعتی مربوط به « قیرپاش حدود5000 لیتری با خودرو و راننده» با 22.2 درصد بیشترین افزایش را داشته است. مقایسه نتایج حاصل از آمارگیری نیمه ی اول 1394 با دوره مشابه سال قبل نشان می دهد که هر 2 قلم ایـن گـروه دارای افـزایش متوسـط کرایه ساعتی هستند . در این میان، بیشترین افزایش مربوط به «ماشین آسفالت پخشکنی-فینیشر -چرخ زنجیری با راننـده» بـا 26.5 درصـد بوده است .

گروه دستگاه های جوشکاری
این گروه شامل 3 قلم از انواع دستگاه های جوشکاری است . مقایسه ی اقلام این گروه با دوره قبل نشان میدهد که متوسـط کرایـه سـاعتی تمامی اقلام این گروه دارای افزایش است . در این میان، بیشترین افزایش متوسط کرایه ساعتی مربوط به « موتور جوش دیزلـی400 آمپـر با 9/9 درصد و کمترین افزایش مربوط به « موتور جوش دیزلی 100 تا 150 آمپر» با 8/7 درصد است.

در مقایسه نتایج حاصل از آمارگیری نیمه ی اول 1394 با دوره مشابه سال قبل، « موتـور جـوش دیزلـی400 آمپـر » بـا 12.4 درصـد دارای بیشترین افزایش متوسط کرایه ساعتی بوده و کمترین افزایش مربوط به «موتور جوش دیزلی100 تا 150 آمپر» با 10.2 درصد بوده است.

  • محمود
  • ۰
  • ۰

وب سایت تخصصی BikeExif، لیست دهگانه ای از برترین موتورسیکلت های رونمایی شده در سال اخیر میلادی را منتشر کرده است.

معیار انتخاب برترین موتور سیکلت ها، بازدید اینترنتی از مدل ها، به اشتراک گذاری آن ها در شبکه های اجتماعی و لینک های منتشر شده از آنهاست. این لیست به ترتیب صعودی منتشر می شود و آخرین مدل ذکر شده در این مطلب، برترین آن از دیدگاه وب سایت BikeExif می باشد.

۱۰. مدل: Track Chief؛ شرکت سازنده: Roland Sands x Indian

اخبار,اخبار گوناگون,برترین موتور سیکلت های دنیا را بشناسید

۹. مدل: Recall؛ شرکت سازنده: Ton-Up Garage

اخبار,اخبار گوناگون,برترین موتور سیکلت های دنیا را بشناسید

۸. مدل: Mule Triumph Café Roadster؛ شرکت سازنده: Richard Pollock

اخبار,اخبار گوناگون,برترین موتور سیکلت های دنیا را بشناسید

۷. مدل: Urban Cavalry؛ شرکت سازنده: Rough Crafts

اخبار,اخبار گوناگون,برترین موتور سیکلت های دنیا را بشناسید

۶. مدل: Tramontana؛ شرکت سازنده: Triumph Scrambler

اخبار,اخبار گوناگون,برترین موتور سیکلت های دنیا را بشناسید

۵. مدل: Voltron؛ شرکت سازنده: ER Motorcycles

اخبار,اخبار گوناگون,برترین موتور سیکلت های دنیا را بشناسید

۴. مدل: Ronin؛ شرکت سازنده: Magpul

اخبار,اخبار گوناگون,برترین موتور سیکلت های دنیا را بشناسید

۳. مدل: Senna Tribute؛ شرکت سازنده: Marcus Walz

اخبار,اخبار گوناگون,برترین موتور سیکلت های دنیا را بشناسید

۲. مدل: BMW R۱۲۰۰S؛ شرکت سازنده: Café Racer Dreams

اخبار,اخبار گوناگون,برترین موتور سیکلت های دنیا را بشناسید

۱. مدل: NURBS؛ شرکت سازنده: Krugger

اخبار,اخبار گوناگون,برترین موتور سیکلت های دنیا را بشناسید

این موتورسیکلت دارای ۶ سیلندر، هفت کامپیوتر، مدهای حرکتی مختلف و چراغ های جلویی قابل تنظیم بوده و از هر نظر یک شاهکار به حساب می آید.

  • محمود
  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرنگار مهر، گمرک ایران در بخشنامه ای به ناظرین، مدیران کل و مدیران گمرکات اجرائی کشور درباره اعلام ارزش سواری چینی مدل J5 دنده اتوماتیک سال 2013 اعلام کرد: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 510 مورخ 19 شهریورماه سال جاری کمیته مشترک گمرک جمهوری اسلامی ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش سواری J5 دنده اتوماتیک سال 2013 ساخت چین ارسال می شود. خواهشمند است دستور فرمایید ارزشگذاری سواری وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده و با در نظر گرفتن کرایه حمل و بیمه انجام گیرد.

همچنین در بخشنامه دیگری درباره ارسال پرایس لیست سواری های TOYOTA سال 2014 اعلام شد: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 508 مورخ 22 مردادماه جاری کمیته مشترک گمرک جمهوری اسلامی ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت یک برگ پرایس لیست سواری های TOYOTA سال 2014 ساخت ژاپن ارسال می شود. خواهشمند است دستور فرمایید ارزشگذاری سواری های وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده و با در نظر گرفتن بیمه انجام گیرد.

گمرک ایران در بخشنامه دیگری به ناظرین، مدیران کل و مدیران گمرکات اجرائی درباره ارسال پرایس لیست ماشین آلات راهسازی DEGONG سال 2013 اعلام کرد: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 509 مورخ 12 شهریورماه امسال کمیته مشترک گمرک جمهوری اسلامی ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت یک برگ پرایس لیست انواع ماشین آلات راهسازی DEGONG ساخت چین ارسال می شود. خواهشمند است دستور فرمایید ارزشگذاری ماشین آلات راهسازی وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده و با در نظر گرفتن کرایه حمل و بیمه انجام گیرد.

در بخشنامه دیگری نیز به ارسال پرایس لیست سواری های MVM چینی سال 2014 اشاره شده و عنوان شد: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 509 مورخ 12 شهریورماه امسال کمیته مشترک گمرک جمهوری اسلامی ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت یک برگ پرایس لیست انواع سواری های MVM سال 2014 ساخت چین ارسال می شود. خواهشمند است دستور فرمایید ارزشگذاری خودروی صفرکیلومتر وارداتی  مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده با در نظر گرفتن کرایه حمل و بیمه انجام گیرد.

  • محمود
  • ۰
  • ۰

انسان پدیدآورنده تکنولوژی است اما این تکنولوژی است که بر انسان ها و روابط آنها حاکم شده است. خوشبختانه هر چقدر تکنولوژی پیشرفت کند. باز انسان بر آن چیره می شود. و راه های دور زدن آن را می یابد. این قضیه برای دزدگیر ماشین که یک تکنولوژی ساده است, کاملا امکان پذیر است. هر چقدر که ماشین شما به سیستم های امنیتی و دزدگیر مجهز باشد. اما انسان ها قادر به دور زدن سیستم امنیتی آن هستند.

اما همه دزدها که حرفه ای نیستند. شاید کمتر از یک درصد دزدها قادر به رد کردن از سیستم امنیتی و دزدگیر ماشین باشند. امروزه هر ماشینی به یک دزدگیر ساده یا تصویری پیشرفته مجهز است.

سیستم هشدار دهنده تشکیل شده از تعدادی حسگر که به یک سری آژیر متصل هستند. مثلا” اگر درب یک اتومبیل را بخواهید بدون کلید باز کنید یا بشکنید، آژیر گوش خراشی شما را لو خواهد داد!

اغلب دزدگیرهای مدرن شامل بخش های زیر هستند:
– یک سری حسگر : شامل حسگر سوئیچ اتومبیل ، حسگر ضربه و حسگر حرکت اتومبیل
– یک آژیر که توانائی پخش صداهای مختلف را دارد.
– یک گیرنده رادیوئی که قادر است با سیستم کنترل از راه دور کار کند.
– یک باطری کمکی تا اگر باطری اصلی از کار افتاد، برق سیستم را تامین کند.
– بخش کنترل کامپیوتری که همه چیز را کنترل می کند و آژیرهای متفاوت را پخش می کند.

مغز سیستم دزدگیر در اصل یک کامپیوتر کوچک است که وظیفه قفل سوئیچ و چرخها و فعال کردن سیستم های هشدار دهنده (آژیر) را بر عهده دارد. سیستم کنترل و هشدار دهنده دزدگیر از برق اتومبیل استفاده می کنند ولی اگر کسی باطری اتومبیل را از کار بیندازد، سیستم از یک باطری کمکی که جای پنهان شده ، برای هشدار دادن استفاده می کند.

خیلی خلاصه اگه بخوام در مورد طرز کار دزدگیر خدمتتون بگم باید عرض کنم که:دزدگیر ماشین یک ورودی داره که دزدگیر فعال میشه و غیر فعال -یک ورودی داره به سیم چراغ صندوق عقب و چراغ تو ماشین که در باز میشه وصل میشه - یک ورودی چشم آلترسونیک داره - یک ورودی شوک سنسور - یک ورودی دیگه داره که مثلا در صندوق عقب را باز کنه یا مثلا بوق بزنه که همه اینها توسط ریموت کنترل هست که هر چی کلیدهای ریموت بیشتر باشسه این امکاناتش بیشتر میشه - اما خروجی : یک خروجی برای آژیر داره - یکی برای چراغهای کوچک ماشین - یکی برای درب ماشین که باز و بسته کنه - یکی برای شیشه های برقی - یکی برای رله استارت ماشین -

  • محمود