ماشین آلات

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آتلیه کودک

شکل کودک

کودکان به دلیل عدم آگاهی کامل از نوع کار، بی حوصلگی، بازیگوشی و عدم درک یا بی توجهی به راهنمایی های عکاسان و والدین قادر به تطبیق با محیط عکاسی در هنگام عکاسی نیستند.
عکاسی از کودکان نیاز به صبر، دقت و اشتیاق دارد. هنر عکاسی و ایجاد روابط نزدیک در محیطی شاد با کودکان ما این تکنیک ها را یاد گرفته ایم و در کار خود به کار می بریم.
یک استودیوی موفق برای کودکان تأسیس کرد.
عکاسی از گذشته تا به امروز یکی از جذاب ترین و مهیج ترین حرفه های بشر بوده است.
در حال حاضر، علاوه بر افرادی که نگاه هنری به کار دارند برخی از افراد به آن شغل دیدگاه اقتصادی دارند. و از آن به عنوان منبع درآمد استفاده کنید
یک آتلیه عکاسی در صورتی می تواند درآمد خوبی کسب کند که به صورت حرفه ای راه اندازی شده و مجهز و مسلط باشد.
امروزه عده ای بر این باورند که درآمد آتلیه های عکاسی کودک نسبت به سایر رشته های عکاسی بیشتر و بهتر است اما نکته مهم این است که در این کار به فکر درآمد تنها نباشید.

جهت دریافت اطلاعت بیشتر اینجا را کلیک کنید.

  • محمود
  • ۰
  • ۰

انجام هنر توبافی

احیای هنر توبافی و توباف در روش‌های سنتی بافت، مواد اولیه‌ای مانند پنبه، ابریشم یا پشم را تولید می‌کند و نخ از این مواد تهیه می‌شود. بعد نخ را بجوشانید و با آرد غلیظ کنید. سپس از این پارچه ها و چرخ ها برای به دست آوردن محصول نهایی استفاده کنید.توبافی محصولات ملایم و غیر ضروری از لباس های بدلی که بدن را آرام می کند و هوای درخشان کویر را قابل تحمل می کند.

بافت سنتی، چرخ بافی

نام دیگر هنر توبافی بافی است که از قدیم الایام در یکی از روستاهای خراسان جنوبی به نام هوراشاد رواج داشته و بیشتر زنان این روستا با بافتنی زندگی می کنند و ماده اولیه آن ابریشم یا پشم است. با پرشین وی همراه باشید تا با این نوع منسوجات سنتی آشنا شوید.

توبافی

کورات جنوبی منطقه ای تاریخی است که در آن صنایع دستی زیادی تولید می شود.کورات جنوبی بر اساس کشور، الگوهای طبیعی و مناطق روستایی متفاوت است. و بستگی به ظرفیت های موجود دارد. این باعث ایجاد هنری مناسب برای ساکنان می شود.
هنرمندان این کشور از مواد طبیعی استفاده می کنند و آثار هنری آنها صنایع دستی زیبایی است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.
هراشاد روستایی در 24 کیلومتری جنوب شرقی بیرجند است که بافت سنتی حراشاد یا به زبان محلی توبافی یکی از مهمترین صنایع دستی استان خراسان جنوبی است که تنها صنایع دستی استان است. معرفی شده توسط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای دریافت مهر اصالت.

توبافی با زن روستایی

در روش‌های سنتی بافت، توباف ابتدا مواد اولیه‌ای مانند پنبه، ابریشم یا کف را تهیه می‌کند و نخ را می‌چرخاند. مرحله بعدی این است که نخ به دست آمده را بجوشانید و از نشاسته برای غلیظ شدن آن استفاده کنید.
سپس از این پارچه ها و چرخ ها برای به دست آوردن محصول نهایی استفاده کنید. محصول لطیف بدون پانسمان جایگزینی است که بدن را آرام می کند و هوای گرم کویر را قابل تحمل می کند.
بیشتر بدانید؛ هنر 300 ساله در هراشاد بیرجند
بافندگی در بیرجند قدمتی طولانی دارد. اما با گسترش صنعت نساجی مدرن فراموش می شود که مخمل، پشت بند، چادر شب، دزد، توری، دستمال، چهار پتو، کرباس، لنگ، ملحفه توت و حوله از جمله پارچه های نخی بافته شده در این منطقه است.

تولید صنایع دستی بانوان

زنان روستایی خراسان جنوبی از دیرباز به تولید صنایع دستی اشتغال داشته اند. این شامل فرش، قالیچه، قالیچه و پارچه های سنتی است.

موارد بیشتری در این باره جستجو کنید:

توبافی خراشاد،توبافی بیرجند،توبافی خراسان جنوبی،توبافی خوسف،توبافی چیست،اموزش توبافی،

  • محمود