ماشین آلات

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
نام خودرو قیمت بازار (تومان)
قیمت نمایندگی (تومان)
  وانت آریسان ۴۳,۸۶۰,۰۰۰ ۳۱,۷۸۶,۰۰۰
  سمند LX ۵۶,۱۴۰,۰۰۰ ۳۳,۵۳۵,۰۰۰
  سمند EF7 ۵۸,۳۷۰,۰۰۰ ۳۴,۳۳۸,۰۰۰
  سمند EF7 . دوگانه سوز - کد ۱۰ ۶۱,۷۶۰,۰۰۰ ۳۶,۰۸۲,۰۰۰
  سمند EF7 . دوگانه سوز - کد ۱۶ ۶۳,۰۴۰,۰۰۰ ۳۶,۶۱۶,۰۰۰
  سمند سورن ELX . کد ۱۱ ۷۲,۹۵۰,۰۰۰ ۴۱,۱۲۸,۰۰۰
  سمند سورن ELX توربو . کد ۲۰۲ ۸۸,۸۳۰,۰۰۰ ۴۲,۹۴۱,۰۰۰
  دنا ۸۱,۴۵۰,۰۰۰ ۴۶,۹۸۹,۰۰۰
  دنا پلاس ۱۰۷,۶۷۰,۰۰۰ ۵۳,۲۶۵,۰۰۰
  دنا پلاس توربو ۱۲۸,۹۲۰,۰۰۰ ۵۸,۰۸۸,۰۰۰
  پژو GLX 405 ۵۵,۵۰۰,۰۰۰ ۳۲,۹۴۴,۰۰۰
  پژو GLX 405 دوگانه سوز ۵۷,۰۰۰,۰۰۰ ۳۴,۷۴۵,۰۰۰
  پژو SLX 405 ۶۱,۵۰۰,۰۰۰ ۳۵,۱۰۵,۰۰۰
  پژو پارس . کد ۲۹ ۷۱,۱۵۰,۰۰۰ ۴۰,۷۷۴,۰۰۰
  پژو پارس . کد ۳۲ ۷۰,۹۷۰,۰۰۰ ۴۰,۵۹۵,۰۰۰
  پژو پارس . دوگانه سوز . کد ۱۶ ۷۲,۵۷۰,۰۰۰ ۴۲,۲۴۱,۰۰۰
  پژو پارس LX . کد ۱۳ ۷۹,۷۸۰,۰۰۰ ۴۲,۴۸۱,۰۰۰
  پژو پارس LX . کد ۱۵ ۸۱,۷۵۰,۰۰۰ ۴۲,۶۶۲,۰۰۰
  پژو پارس اتوماتیک ۹۲,۹۱۰,۰۰۰ ۵۴,۸۰۲,۰۰۰
  پژو ۲۰۷ . دنده‌ای ۹۱,۷۲۰,۰۰۰ ۴۷,۱۳۰,۰۰۰
  پژو ۲۰۷ . اتوماتیک ۱۱۵,۳۶۰,۰۰۰ ۵۴,۳۶۴,۰۰۰
  پژو ۲۰۷ صندوقدار . اتوماتیک ۱۳۶,۷۱۰,۰۰۰ ۱۰۴,۰۰۰,۰۰۰
  پژو ۲۰۶ . تیپ ۲ ۵۹,۹۱۰,۰۰۰ ۳۶,۲۸۶,۰۰۰
  پژو ۲۰۶ . تیپ ۵ ۷۱,۹۸۰,۰۰۰ ۴۱,۹۴۲,۰۰۰
  پژو ۲۰۶ . صندوقدار V8 ۷۲,۲۶۰,۰۰۰ ۴۲,۷۶۳,۰۰۰
  پژو ۳۰۱ ۱۷۶,۸۴۰,۰۰۰ ---
  پژو ۲۰۰۸ ۲۴۳,۴۱۰,۰۰۰ ۱۱۴,۹۹۴,۰۰۰
  پژو ۵۰۸ ۴۱۳,۷۵۰,۰۰۰ ---
  رانا LX ۶۶,۸۳۰,۰۰۰ ۳۹,۵۰۹,۰۰۰
  دانگ فنگ H30 Cross ۸۹,۳۶۰,۰۰۰ ۵۰,۰۰۰,۰۰۰
  رنو تندر پیکاپ ۸۰,۹۰۰,۰۰۰ ۳۹,۱۶۲,۰۰۰
  رنو تندر E2 ۸۴,۹۴۰,۰۰۰ ---
  رنو تندر پلاس دنده‌ای ۹۷,۹۴۰,۰۰۰ ---
  رنو تندر پلاس اتوماتیک ۱۱۳,۰۰۰,۰۰۰ ---
  هایما اس ۵ توربو ( S5 ) ۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰ ۹۸,۶۴۰,۰۰۰
  هایما اس ۷ توربو ( S7 ) ۲۰۸,۰۰۰,۰۰۰ ۱۰۴,۳۱۱,۰۰۰
  پیکاپ دوکابین فوتون ۲۲۹,۹۳۰,۰۰۰ ۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
  رنو کپچر ۳۰۵,۵۴۰,۰۰۰ ---
  سوزوکی ویتارا اتومات ۳۱۱,۱۵۰,۰۰۰
  • محمود
  • ۰
  • ۰

در دنیای تکنولوژی و پیشرفت خودروها امروزی شاهد پیشرفت خودرو ها در بخش الکترونیکی و برقی آنها هستیم، یکی از مواردی که همیشه دارندگان خودروها را نگران و بیم آن را دارند سرقت خودرو بوده است، در سراسر دنیا شرکت های بیمه و یا موسسات و سازمانهای دولتی دست به کار شده و به طراحی و ساخت سیستم های ضد سرقت پرداحته اند.

راه حل های مختلفی برای جلوگیری از سرقت خودرو ها با توجه به شرایط هر کشور و نیازهای مشتری اتخاذ شد در آمریکا ورود بدون کلید و در فرانسه نیز برروی سیستمهای امنیتی مخفی و دور از دید افراد مورد تحقیق و آزمایش قرار گرفت و نهایتا در آلمان فرکانس رادیوئی استفاده شد که در نهایت پس از آزمایشهای مختلف سیستم آخر به عنوان راه اصلی انتخاب شده است.

هدف از طراحی این سیستم جلوگیری از سرقت خودرو بوده است که با پیشرفت تکنولوژی شاهد ابداع سیستم ایموبیلایزر بوده ایم. برای درک صحیح و شناخت کامل سیستم ایموبلایزر به توضیح انواع سیستم های ضد سرقت پرداخته و نیز سوال بسیاری از مخاطبین که آیا سیستم ایموبلایزر برای جلوگیری از سرقت خودرو کافی است یا خیر؟ با فروش خودرو همراه باشید تا ضمن پاسخگویی به سوالات شما در مورد سیستم ضد سرقت یا ایموبلایزر  اطلاعات جامعی کسب نمائید.

به طور کلی سیستم های امنیتی ضد سرقت به سه دسته کلی تقسیم می شوند:

سیستم قفل مرکزی

به گزارش سایت آی موز از این سیستم می توان به عنوان سیستم کمکی در خودرو نام برد تا سیستم ضد سرقت، این سیستم طرز کار ساده‌ای دارد. با قفل شدن یکی از درب‌ها بقیه را قفل می‌کند و بالعکس. نیروی این کار معمولا از طریق یک موتور الکتریکی تامین می‌شود که سیگنال‌های مورد نیاز برای فعال یا غیر فعال‌سازی سیستم از طریق کنترل از راه دور یا کنتاکت‌های داخل قفل درب فرستاده می‌شود (برای مواقعی که برق خودرو قطع شده است).

سیستم قفل مرکزی به عنوان بخش اصلی در سایر موارد مورد استفاده قرار می گیرد و در برخی خودروها با برنامه ریزی سیستم کامپیوتر خودرو یا همان  ECU به کمک راننده می آید، به عنوام مثال در خودرو پژو ۲۰۶ هنگامی که خودرو شما از حالت سکون خارج و حرکت می کند و کیلو متر خودرو به ۲۰ می رسد هر چهر درب خودرو توسط این سیستم قفل می گردد.این سیستم دیگر به تنهایی کاربرد ‌چندانی ندارد و معمولا بصورت ترکیب با سیستم دزدگیر یا ایموبلایزر بکار می‌رود.

سیستم‌های آلارم دهنده (دزدگیر)

این سیستم که واحد کنترل مرکزی (که در بعضی موارد با ECU یک‌پارچه هست) سیگنال‌های ارسالی از یک‌سری سنسور را کنترل می‌کند و در صورت تحریک این سنسورها، یک‌سری واکنش از پیش تعیین‌شده نشان می‌دهد؛ مثل فعال کردن آژیر و فلاشر و در مدل‌های پیشرفته‌تر ارسال سیگنال هشدار به ریموت کنترل.

سنسورهایی که در این سیستم بکار می‌رود معمولا شامل سنسورهای التراسونیک (حساس به حرکت)، سنسورهای ضربه، وارد کردن سوئیچ و در مدل‌های پیشرفته‌تر سنسورهای فشار هوا (حساس به تغییرات ناگهانی فشار هوای داخل خودرو در اثر باز کردن درب‌ها) و سنسورهای محافظت از سرقت چرخ‌ها می‌شود.

در این سیستم با فشار کلید قفل بر روی ریموت کنترل، واحد مرکزی سنسورها را تحت نظر می‌گیرد و هم‌زمان برق سوئیچ استارت را قطع می‌کند و در صورت تحریک شدن هر کدام از سنسورها، دستگاه برای مدت زمان از پیش تعیین شده‌ای آلارم می‌دهد.حساسیت هرکدام از سنسورها نیز قابل تنظیم است. ترکیب این سیستم با قفل مرکزی امنیت خوبی را بوجود می‌آورد اما کامل نیست.


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

  • محمود
  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرگزاری زنان ایران ، ملیحه حلاوتیان تنها بانوی وارد کننده ماشین آلات سنگین(کامیون،تریلر و...) که قصد ورود به عرصه تولیدات را نیز دارد
 
به گزارش خبرگزاری زنان ایران ، ملیحه حلاوتیان تنها بانوی وارد کننده ماشین آلات سنگین که قصد ورود به عرصه تولیدات را نیز دارد ، در گفت و گو با خبرنگار ایونا گفت : حدود 27 سال است که در زمینه واردات ماشین فعالیت می کنم ، در 8 سال اخیربه طور مستقیم در زمینه واردات ماشین آلات سنگین فعال هستم  و نمایندگی انحصاری شرکت یانگ من را در ایران به عهده دارم.
 
وی با بیان اینکه به لطف خدا به زودی خط تولید ماشین آلات سنگین را نیز در کشور راه اندازی خواهیم کرد ادامه داد : تحصیلات خود را در زمینه مهندسی خاک شناسی به پایان رساندم ، به دلیل اینکه پدرم درزمینه صادرات ماشین فعالیت می کرد ، من نیز به چون تنها فرزند خانواده بودم به شغل پدرگرایش پیدا کردم و از سن 23 سالگی ، حدودا سال 1361 وارد این کار شدم.
 
اولین بانوی وارد کننده ماشین آلات سنگین در خصوص مشکلاتی که در زمینه فعالیت در این حرفه پیش روی وی قرار گرفته است ،نیز گفت  : اصولا زنان در حوزه فعالیت صنایع سنگین و دیزلی کمنر وارد می شوند ، برای اکثر خودرو سازان مرد وحتی سازمانهای دولتی حضور یک سرمایه گذار زن دراین بخش بسیار مایه تعجب بود. در اکثر موارد با جبهه گیریها و سنگ اندازی هایی سعی در منصرف کردن من از فعالیت در این عرصه را داشتند اما من به لطف خدا هر سدی را تبدیل به پل کردم و الان در جایی قرار گرفتم که وقتی به عقب برمی گردم و به گذشته نگاه می اندازم از عملکرد خود رضایت دارم.
 
حلاوتیان با بیان اینکه هرمشکلی که در مسیر پیشرفت من در این عرصه بوجود می آمد مرا به تلاش و کوشش بیشتر امیدوارتر می ساخت افزود :  آقای احمدی نژاد با حمایت معنوی از گروه ما باور من را در این زمینه تقویت کرد و همین که ایشان ما را دراین عرصه باور کردند برای من از همه چیز باارزش تر است.
 
مدیرعامل شرکت باران خودرو پرشیا با بیان اینکه از جایگاه خودم راضی هستم ، اما هنوز به ایده آل خود نرسیدم تصریح کرد : اگر احساس کنم به همه خواسته هایم رسیدم شاید در مسیر موفقیتم متوقف شوم ، هنوز خیلی ایده ها ، آرزو ها و خواسته ها در ذهنم وجود دارد که تلاش می کنم آنها را به مرحله عمل تبدیل کنم .
 
وی در حالی که از وضعیت زندگی و جایگاه خود در جامعه  ابراز رضایت کرد اظهار داشت : از ساعت 7 صبح تا ساعاتی از شب در دفتر خود مشغول پیگری امورهستم شب ، هنگامی که روزم را مرور می کنم از عملکرد خود رضایت دارم و از اینکه توانسته ام قدم مثبتی برای کشورم و آینده جوانان این مرزو بوم بردارم خدا را شکر می کنم و خستگی ام بر طرف می شود .
 
حلاوتیان در ادامه با بیان توصیه هایی به زنان کشوردرخصوص حضور در فعالیتهای اجتماعی و اقتصادی گفت: با پشتکار و توکل به خدا می توان به همه آروزها دست یافت ، زنان با حفظ جایگاه اصلی خود در خانواده می توانند به عنصری فعال و مناسب برای جامعه تبدیل شوند. وقتی برای کسب نمایندگی شرکت درخارج ازایران  به سر می بردم برای نمایندگان شرکت مقابل خیلی جالب بود که یک زن ایرانی تقاضای کسب نمایندگی را دارد ، از اینکه توانستم به عنوان یک زن ایرانی وارد عرصه رقابت با سایر افراد شوم  به خودم می بالم.
 
یادآورمی شود حلاوتیان علاوه بر انتخاب به عنوان یکی از زنان کارآفرین به عنوان بانوی برگزیده در هفته بزرگداشت زن از رییس جمهور لوح تقدیر دریافت کرد.
  • محمود