ماشین آلات

  • ۰
  • ۰

قبل از دردسرسازشدن خودرو به فکر فروش باشید
چیزی که واضح است هر چه خودرو بیشتر کار کرده باشد، قیمتش کاهش می‌یابد. اما مسئله فقط این نیست، از یک جایی به بعد فروش آن حتی با وجود پیشنهاد قیمت پایین هم سخت می‌شود. پس باید حواس‌تان به این موضوع باشد. مثلا بعد از اینکه خودرو بالای ۱۵۰ هزار کیلومتر کار می‌کند، قیمتش پایین می‌آید و مشتریانش کم می‌شوند. حتی برخی از افراد معتقدند که کارکرد بالای ۹۰ هزار کیلومتر هم کیفیت و کارکرد خودرو را کاهش خواهد داد و موجب می‌شود که برای فروش دچار افت قیمتی چشمگیر شود. واقعیت هم همین است، طی‌کردن مسافت زیاد با خودرو باعث استهلاک قطعاتش می‌شود. پس کم‌کم باید به فروش فکر کنید.

درج تبلیغات خرید و فروش خودرو در سایت دیوار

تکلیف خودتان را با خودرو مشخص کنید
یکی از مهم‌ترین ابعاد هر معامله‌ای تعیین نیازها میباشد. شما در جایگاه فروشنده باید بدانید که چرا می‌خواهید خودروی خود را عوض کنید. این باعث می‌شود که انتظار معقولی از معامله در پیش روی خود داشته باشید و سریع‌تر و راحت‌تر به مشتری مناسب خواهید رسید. مثلا اگر خودرو دیگر کیفیت کاری ندارد و عملکردهایش با مشکل مواجه شده، مشتری مخصوص به خود را خواهد داشت و قیمت‌گذاری‌اش هم با شرایطی که خودروی شما کاملا سالم است، فرق میکند. یا زمانی که شرایط خانوادگی‌تان تغییر می‌کند و مثلا تعداد فرزندان بیشتری به جمع‌تان اضافه می‌شود، امکان دارد که قصد فروش خودروی سالم خود را برای خرید گزینه‌ای جادارتر در سر داشته باشید.

زمانی که بیشترین تقاضا وجود دارد اقدام به فروش کنید
اقتصاد دنیای پیچیده‌ای است اما قوانین ساده‌ای دارد. حرف حکیمانه‌ای بود، قبول دارید؟ واقعیت این است که درک قوانین و قواعد ساده اقتصاد و بازارها می‌تواند معاملات پرسودی برایتان رقم بزند و از پیچیدگی‌هایش کم میکند. مثلا اگر بدانید که اوضاع بازار خرید و فروش خودرو چگونه است و در چه زمان‌هایی تقاضا برای خرید بالاتر می‌رود، در فروش خودروی دست دوم‌تان موفق‌تر عمل خواهید کرد. تقاضا و وضعیت بازار را رصد نمایید. ببینید که نوسانات خودرو در چه زمان‌هایی رخ می‌دهد و چه مواقعی، افراد به دلیل اخبار یا وضعیت بازار خودروی صفر به بازارهای دست‌دوم روی می‌آورند.

 زمان و فصل مناسب برای فروش خودرو را در نظر بگیرید
صحبت‌‌کردن درباره زمان و فصل مناسب فروش خودرو کار ساده‌ای نیست. چون حتی اگر ارزیابی‌های دقیق و آمارگیری‌های علمی هم انجام بدهید، باز هم امکان دارد که در فصول و زمان‌هایی که به نظر می‌رسد، بازار فروش خودروی دست دوم وضعیت خوبی ندارد به مشتری ایدئالی برخورد کنید و معامله‌ای خوشایند داشته باشید.

از سایت‌ها و مراجع مطمئن کمک بگیرید
برای اینکه بدانید بهترین زمان فروش خودرو دست دوم‌تان چه موقع است، به سایت‌های معتبری مانند دیوار هم سر بزنید. شما می‌توانید با قراردادن خودرو، تصاویر، ویژگی‌هایش و البته اطلاعات تماس‌تان، اقدام به جذب مشتری نمایید. در این صورت می‌توانید بهترین زمان فروش خودرو را از طریق میزان و کیفیت تماس‌هایی که با شما گرفته می‌شود، کشف کنید. البته دیوار از طریق همکار تجاری‌اش کارنامه خدمات دیگری هم ارائه می‌دهد که فرآیند فروش را برای شما سرعت میدهد.

بهترین زمان فروش خودرو

برای فروش خودرو خود میتوانید آگهی رایگان خود را در سایت شهر24 قرار دهید

  • ۰۰/۰۲/۱۲
  • محمود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی